جشن دیدار با پدران آسمانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی در شهرهای مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: جشن دیدار با پدران آسمانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشن دیدار با پدران آسمانی 18 خردادماه در شهرهای اراک، شازند، خمین و خنداب برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به تقارن ولادت امام علی(ع) با مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) جشن دیدار با پدران آسمانی از 11 تا 18 خردادماه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که تاکنون در شهرهای کمیجان، آشتیان، ساوه و تفرش برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی مهمترین هدف برگزاری این جشن را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تاکید کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهبود و ارتقای ارتباط بین فرزندان شاهد، ارتقای جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و ایجاد همکاری فرزندان شاهد در مباحث جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشن است.

هنرمند با بیان اینکه توجه خاص به فرزندان شاهد سرمایه‌گذاری برای انقلاب است بیان داشت: فرزندان شهدا همچون شهدا سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید قدر این سرمایه‌ها را دانست.

وی با بیان اینکه این جشن با محوریت فرزندان شهدا برگزار می‌شود ادامه داد: سخنرانی، قرائت مقاله، مولودی‌خوانی، اجرای سرود، تواشیح، موسیقی سنتی، مرشدخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی، مدیحه‌سرایی، گلباران قبور مطهر شهدا، قرائت زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه، اهداء لوح و تجلیل از فرزندان موفق شهدا از برنامه‌های جشن دیدار با پدران آسمانی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:9 | نویسنده : میثم اله وردی |